Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

- Αποκοπή Όρκων Αυτοπεριορισμού -
Για αυτή την Πανσέληνο... 
Εις το Όνομα των Νέων Ημερών που τώρα ξεκινούν... 
Το κείμενο είναι για να αναγγελθεί μία και μόνη φορά... Μπορεί να θεωρηθεί πως δεν είναι για εσάς... Αν όμως προκαλέσει ανατριχίλα ή κάποια άλλη σωματική αντίδραση, το κείμενο έχει εκτελέσει την εργασία του... 
Εις το Όνομα της Καθολικής Ελευθερίας, ως αναφαίρετου Δικαιώματος προς Αναγνώριση...
Καλό Φθινόπωρο...


"Προσκαλώ Τώρα,
Όλες μου τις Δυνάμεις
Από όλους τους Τόπους, όλους τους Χρόνους και όλες τις Διαστάσεις
Και μαζί με το Φως
Και μαζί με τους Φωτεινούς μου Οδηγούς
Και μαζί με την Ουσία του Ιερού Εαυτού
Στέκομαι Τώρα μπροστά στην Σελήνη
Και με Βοήθεια, Οδηγία και Προστασία
Αποκόβω και Καταργώ Τώρα
Όποιον Όρκο
Ένδειας
Αυταπάρνησης
Αυτοθυσίας
Αυτοκαταδίκης
Αυτοτιμωρίας
Απομόνωσης
Παραβατικής Αποστέρησης με οποιονδήποτε τρόπο
Του Αναφαίρετου και Κληροδοτημένου
Δικαιώματός μου
Για Αφθονία σε όλα τα επίπεδα
Αποκόβω και Καταργώ Τώρα
Όποιον Όρκο
Περιορίζει την Ύπαρξή μου
Σε αυτή τη ζωή
Σε όλα τα Επίπεδα
Αποκόβω και Καταργώ Τώρα
Όποια Δεσμά
Από αυτή ή από άλλη ζωή
Έδεσαν τη ζωή μου
Στέκομαι Τώρα
Με Καθαρότητα και Ετοιμότητα
Να Ζήσω
Τις Νέες Ημέρες που Τώρα ξεκινούν
Και κάθε Ημέρα
Με Αφοβία
Με Πληρότητα και Αφθονία
Με Υγεία, Συντροφικότητα και Αγάπη
Όπως ο Δημιουργός μου Θέλει για μένα
Γιατί είναι η Χαρά Του
Μαθαίνω Τώρα
Σε αυτό μου το Ταξίδι στην Ωριμότητα
Να Αντέχω
Να Περιέχω
Και να Είμαι καθ' Ολοκληρία
Ένα
Με το Φως που με Γέννησε
Και είναι έτσι
ΑΜΗΝ"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.