Παρασκευή 12 Ιανουαρίου 2018

- Θεέ μου, Να Είσαι -
"Θεέ μου, 
Να είσαι στο κεφάλι και στην Κατανόησή μου
Να είσαι στα μάτια και στο Κοίταγμά μου
Να είσαι στο στόμα και στην Ομιλία μου
Να είσαι στη γλώσσα και στη Γεύση μου
Να είσαι στα χείλια και στο Χαιρετισμό μου
Να είσαι στη μύτη και στην Εισπνοή μου
Να είσαι στα αυτιά και στην Ακοή μου
Να είσαι στο σβέρκο και στην Ταπείνωσή μου
Να είσαι στους ώμους και στην Απαντοχή μου
Να είσαι στην πλάτη και στην Ευθυγράμμισή μου
Να είσαι στα χέρια και στην Επαφή μου
Να είσαι στις παλάμες και στην Εργασία μου
Να είσαι στα πόδια και στο Περπάτημά μου
Να είσαι στα πέλματα και στη Γείωσή μου
Να είσαι στις αρθρώσεις και στις Σχέσεις μου
Να είσαι στο στομάχι και στα Συναισθήματά μου
Να είσαι στα έντερα και στη Συγχώρεσή μου 
Να είσαι στους γοφούς και στον Ερωτισμό μου
Να είσαι στους πνεύμονες και στην Αναπνοή μου
Να είσαι στην καρδιά και στη Χαρά μου
Να είσαι στο δέρμα και στο Άγγιγμά μου
Να είσαι στη σάρκα και στον Πόνο μου
Να είσαι στο αίμα και στη Ζωή μου
Να είσαι στα οστά και στο Θάνατό μου
Θεέ μου, 
Να είσαι στο Τέλος
Και στην Αναγέννησή μου"

* Η Προσευχή, είναι από την Caroline Myss... 
Συναντηθήκαμε πριν από χρόνια και την ευχαριστώ θερμά για όσα μου Θύμησε.... 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.